عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید ادواری هیات بورد تخصصی علوم و صنایع غذایی/بهداشت و ایمنی مواد غذایی از دانشکده بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، یکشنبه ۵ اسفند ۹۷، هیات  بورد تخصصی علوم و صنایع غذایی/بهداشت و ایمنی مواد غذایی از دانشکده بهداشت بازید کردند.
در این نشست دکتر سید هدایت حسینی رییس انستیتو تغذیه و صنایع غذایی کشور، دکتر امیرمحمد مرتضویان و دکتر احسان صادقی بعنوان اعضا هیات بورد و دکتر اکبری ساری رییس دانشکده بهداشت، دکتر غلامرضا جاهد مدیر بخش بهداشت و ایمنی مواد غذایی گروه مهندسی بهداشت محیط، دکتر دهقانی مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط، دکتر نبی شریعتی فر، دکتر پریسا صدیق آرا و دکتر ابراهیم مولایی آقایی اعضا هیات علمی این گروه حضور داشتند.
این بازدید به منظور ارزشیابی رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی در دوره های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی بود.
در این نشست در خصوص وضعیت آموزشی، پژوهشی و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و ... و نحوه ارائه دروس این رشته در دانشکده بهداشت و میزان رضایت مندی دانشجویان و ارائه و انتخاب پایان نامه و طرح در ارتباط با موضوع و حیطه های تخصصی رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی بحث و گفتگو شد و از امکانات موجود بازدید به عمل آمد.
توضیح اینکه: دانشکده بهداشت از سال ۱۳۸۸ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی پذیرفته و تاکنون ۶۰ فارغ التحصیل در این مقطع داشته است. از سال ۱۳۹۷ نیز در دوره دکترای تخصصی بهداشت و ایمنی مواد غذایی دو دانشجو در دانشکده بهداشت پذیرش شده اند که اکنون به تحصیل مشغول هستند.