عمومی | دانشگاه علم و فرهنگ

برگزاری همایش «راهنمایان گردشگری، سفیران صلح و دوستی فرهنگ‌ها» در دانشگاه علم وفرهنگ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، منوچهر جهانیان -رییس دانشکده علوم گردشگری- گفت:راهنمایان گردشگری نقش کلیدی در ارائه دستاوردهای گردشگری یک مقصد دارند و به عنوان سفیران فرهنگی نقش سازنده ای در توسعه روابط فرهنگی بین جامعه محلی و گردشگران و دولت های میزبان و میهمان ایفا می کنند.

وی افزود:راهنمایان گردشگری در شناخت و آگاهی بخشی به گردشگران و همچنین توسعه روابط و همکاری های فرهنگی – گردشگری و دیپلماسی عمومی نقش مهمی دارند که بایستی این نقش ارج نهاده شود.

دکترجهانیان گفت: به دلیل اهمیت حرفه راهنمایان گردشگری، هرساله به مناسبت ۲۱ فوریه (دوم اسفندماه)،تمامی کشورها روز جهانی راهنمایان گردشگری را پاس می‌دارند و دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ نیز به همین مناسبت مراسم ویژه ای را با تاکید بر شعار گردشگری و تحول دیجیتال در روز سه شنبه ۷ اسفندماه برگزار خواهد نمود.

رییس دانشکده علوم گردشگری گفت: این مراسم باحضور مسئولان،متولیان بخش خصوصی و دولتی، پیشکسوتان، اساتید، پژوهشگران و راهنمایان گردشگری برگزار خواهد شد و به تبیین فلسفه روز و همچنین اهمیت راهنمایان در توسعه گردشگری کشور و نیز تجلیل از راهنمایان علمی و آکادمیک پرداخته خواهد شد.

گفتنی است؛ همایش «راهنمایان گردشگری،سفیران صلح و دوستی» ساعت ۱۵ الی ۱۷ روز سه شنبه (هفتم اسفندماه) در سالن کاظمی آشتیانی، ساختمان فرهنگ در دانشگاه علم وفرهنگ برگزار می‌گردد و حضور تمامی علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.