عمومی | دانشگاه فرهنگیان

ما در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آمادگی داریم، تا در امر بهسازی و توانمندسازی استادان دانشگاه شریف فرهنگیان، سرمایه گذاری کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی،  روز جمعه ۳ اسفند، ضمن حضور در مرکز آموزشی و پژوهشی امام علی (ع) شهر بابلسر، از روند برگزاری کارگاه بهسازی و توانمندسازی استادان علوم تجربی بازدید کرد. وی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت بهسازی دانشگاه  همچنین از رییس و عوامل اجرایی مرکز آموزشی و پژوهشی امام علی (ع) در برگزاری با کیفیت دوره های بهسازی و توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان، بر استفاده از ظرفیت های داخلی دانشگاه در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی تاکید نمودند.

دکتر روشندل، ضمن قدردانی از حضور اعضای هیات علمی و استادان در کارگاه های آموزشی، خطاب به شرکت کنندگان و مدرسان این کارگاه اضافه کرد: شما استادان درگیر مهمترین وظیفه در این کشور هستید و امر مهم تربیت معلم که ضامن رشد کشور و تربیت نسل آینده می باشد، در دست شماست. لذا ما در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آمادگی داریم در حد توان در امر بهسازی و توانمندسازی استادان دانشگاه شریف فرهنگیان، سرمایه گذاری کنیم. همچنین ایشان، برگزاری کارگاه های آموزشی را بستری برای آشنایی و مراودات استادان سراسر کشور، بحث و گفت و شنودهای علمی و به اشتراک گذاشتن تجربیات معلمی دانست.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۷ با تلاش مدیریت بهسازی منابع انسانی، ۷ کارگاه آموزشی برای استادان شیمی، فیزیک، زبان انگلیسی، علوم تجربی، کودکان استثنایی و روانشناسی، اعضای هیات علمی پیمانی جدید و کارشناسان آزمایشگاه پیش بینی و اجرا شده است، اضافه نمود: کارگاه هایی که در سال جاری در حوزه بهسازی و توانمندسازی استادان انجام شده، از نظر کمی و کیفی بی نظیر بوده و ان شاالله در سال آینده با ارائه پیشنهادات و راهکارهای اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه، کمیت و کیفیت دوره ها افزایش خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کارگاه بهسازی و توانمندسازی استادان علوم تجربی با حضور ۴۰ نفر از استادان دروس علوم تجربی رشته آموزش ابتدایی از سراسر کشور، از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در مرکز آموزشی و پژوهشی امام علی(ع) شهر بابلسر برگزار شد. آخرین کارگاه بهسازی و توانمندسازی استادان در سال ۱۳۹۷، هفته آتی با حضور اعضای هیات علمی و استادان حوزه کودکان استثنایی و مشاوره و روانشناسی در این مرکز برگزار خواهد شد.