عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین افتخارات است

مهدی مرکبی در دیدار با خانواده شهید مختار اعمایی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک رسالت و وظیفه است.
وی تصریح کرد: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون و مرهون حماسه‌آفرینی شهیدان والامقام و ایثارگران است  که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
مرکبی خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بالاترین افتخار و ارزش عنوان کرد و یادآور شد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ دشمن و قدرتی فکر تجاوز و تعدی به مرز و بوم ایران اسلامی را نخواهد کرد.
وی با اشاره به نقش کلیدی خانواده شاهد و ایثارگر در ترویج فعالیت‌های جهادی در عرصه خدمت به مردم گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پیشنهاد‌های و نقطه نظرات اعضاء خانواده شاهد و ایثارگر در ترویج روحیه خدمت و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی استقبال می‌کند.
مسئول امور هماهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به این عزیزان یک باور عمومی و یکی از مبانی فرهنگ‌سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و هیچ‌یک از همکاران ما برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده شهدا را به عنوان حرکت‌های سمبلیک و نمادین تلقی نمی‌نمایند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمود عبدالهی مسئول سازمان‌های مردم نهاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره بهره‌مندی خانواده شاهد و ایثارگر از زلال معرفت الهی گفت: بدون شک حضور در جمع خانواده شاهد توفیقی از جانب خداست و همه ما باید به جهت این نعمت الهی شکرگزار باشیم.
مسئول پایگاه بسیج شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان، قیصر ترک‌زاده گفت: شهید مختار اعمایی از شهدای جانباز ۷۰ درصد شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان می‌باشد که با وجود مشکلات تنفسی، بیش از ۲۰ سال خدمت خالصانه داشت و بعد از یک دوره بیماری سخت، در پاییز سال ۸۸ به مقام والای شهادت رسید.
مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مسئول امور هماهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دشتستان و مسئول امور فرهنگی و مسئول پایگاه بسیج شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان در دیدار از خانواده شهید مختار اعمایی حضور داشتند و در این دیدار از همسر و فرزندان شهید با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ س.غ/۳۰۳۰