عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

برگزاری پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

همزمان با سالروز میلاد خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این مراسم در گفتگو با وب دا اظهار کرد: این مراسم به منظور قدردانی از تلاش های کارشناسان و مسئولان ستادی و واحدهای زیر پوشش دانشگاه در زمینه فناوری اطلاعات برگزار شد.

مهندس ساداتی با اشاره به اینکه کارشناسان و مسئولان فناوری اطلاعات بازوی قوی و توانمند برای مدیران به شمار می روند خاطر نشان کرد: با حمایت رییس دانشگاه در راه اندازی کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی دانشگاه،حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهددر این زمینه در سطح وزارت بهداشت پیشرو است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های رییس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع در اجرای پروژه های فناوری اطلاعات در سال جاری به برنامه های مهم سال آینده این مدیریت اشاره کرد و گفت: پیاده سازی چرخه نظام ارجاع الکترونیکی در دانشگاه، اجرای سیستم هوشمند الکترونیکی و توسعه زیر ساخت مورد نیاز شبکه فناوری اطلاعات دانشگاه، در کنار پروژه های ابلاغی وزارت بهداشت از مهمترین برنامه های این حوزه محسوب می شود.

{jcomments on}