عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی مدرسه سماء وابسته به واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) گفت:‌ ازجمله شرایط خاصی که مدرسه سمای شهرستان ری دارد حمایت ویژه دانشگاه آزاد از آن است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: سعید قاضی‌مغربی  در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی مدرسه سمای وابسته به واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: اگر امسال مدرسه سمای شهرستان ری تاسیس شد و امروز دانش‌آموزان آن به این نقطه از پیشرفت علمی و فرهنگی رسیده‌اند، حاصل تلاش بی‌شائبه مسئولان مدرسه و شهرستان ری است و بسیار خرسندیم که قدمی در راستای تعالی علمی فرزندان این مرزوبوم برداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: با همکاری و همدلی و تعامل هرچه بیشتر مسئولان مدرسه و اولیا امیدوارم این مدرسه جایگاه خود را بین سایر مدارس شهرستان ری پیدا کند؛ اما از جمله شرایط خاصی که این مدرسه دارد حمایت ویژه دانشگاه از آن است، دانشگاهی که ۲۵هزار دانشجو دارد و برای کادر آموزشی و اجرایی مدرسه از دبیران مجرب و خوش‌نام آموزش پرورش استفاده کرده‌ایم.

بهروز نصیری رئیس آموزش‌وپرورش ری گفت: آموزش‌وپرورش شهرستان ری بسیار علاقه‌مند بود تا مدرسه‌ای زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس کند که با حضور سعید قاضی‌مغربی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) بالاخره به این هدف خود رسید. تاسیس مدرسه بسیار سخت‌تر از راه‌اندازی دانشگاه بود؛ چراکه نیازهای نسل نو را فراهم کردن بسیار سخت است.

مدیر مدرسه سمای شهرری نیز با توجه به هدف این مدرسه که خوب نوشتن و خوب خواندن دانش‌آموزان ابتدایی است، گفت: ازجمله توفیقاتی که دانش‌آموزان این مدرسه موفق به کسب آن شدند حضور در مسابقات علمی منطقه‌ای بوده و در زمینه هسته‌های علمی بسیار فعال بوده‌اند و گروه رباتیک راه‌اندازی کرده‌ایم.

حمید نورآذر افزود: تمرکز این مدرسه بیشتر بر روی محتوا علمی و آموزشی به‌صورت الکترونیک است و تمام سعی خود را داریم تا کلاس‌های درسی خود را به تخته‌های هوشمند مجهز کنیم.

در این مراسم از دانش‌آموزان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی با اهداء لوح قدردانی و کارت هدیه تجلیل شد.