عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

اعزام ۲۲ زوج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
امسال از ۲۲ زوج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، ۵ زوج، هم عروس و هم داماد، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هستند.
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این مطلب گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و در راستای ترویج ازدواج آسان، پایدار و آگاهانه همه ساله به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاونت فرهنگی، دانشجویی برگزار می شود.
دکتر موسی مولوی افزود: امسال دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۲۲ زوج دانشجو را به مشهد مقدس اعزام کرد که از این ۲۲ زوج، ۵ زوج آن عروس و داماد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.
وی بیان داشت: در این دوره، سه روز کارگاه آموزشی با موضوع مهارت های زندگی برای زوج های جوان در مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ادامه اظهار داشت: برایزوج های جوان دانشجو هدیه ای هم از طرف مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است که ان شاء الله در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) اهداء خواهد شد.
اضافه می شود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از ابتدا تا کنون توانسته بیش از ۱۰۰۰ زوج جوان دانشجو را راهی خانه بخت کند.