عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بازدید استاندار و سرپرست دانشگاه از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس


استاندار تهران : بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس تا شهریور ماه سال آینده تکمیل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران قرار خواهد گرفت.
به نقل از روابط عمومی شبکه قدس:دکتر محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونین ، مهندس ناصربخت فرماندار شهرستان، مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، دکتر میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، و هیات همراه  روز پنج شنبه ۱ اسفند ماه از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس بازدید کردند.
در ابتدای این برنامه مدعوین در بهشت فاطمه شهرستان قدس حاضر و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل در مزار شهدا، با آرمانهای امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
در ادامه استاندار، سرپرست دانشگاه و هیئت همراه از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان امور و روند پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
در پایان استاندار تهران بیان کرد: با پیگیری و تلاش همه مسئولین استانی و شهرستانی پروژه احداث ساختمان این بیمارستان تا شهریور ماه سال آینده تکمیل و جهت تجهیز و تامین نیروی انسانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران قرار خواهد گرفت.


عکس و خبر : امینی