عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی استان در بین ۱۰ دانشگاه اول کشور


دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته پدافند غیرعامل این دانشگاه توانست بین ۵۵ دانشگاه و دانشکده در سراسر کشور در بین ۱۰ رتبه اول قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ جلال پوران‌فرد اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان طبق نتایج حاصل از دومین ارزیابی دانشگاه_دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و سازمان‌های وابسته از نظر پدافند غیر عامل توانست در بین ۵۵ دانشگاه و دانشکد جزء ۱۰ دانشگاه اول کشور و رتبه اول قطب جنوب قرار گیرد و از بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ کشور پیشی بگیرد .

وی نتایج این ارزیابی را حاصل تلاش کارشناسان و همکاران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و سایر واحدها و معاونت‌های دانشگاه دانست و عنوان کرد: کسب این رتبه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان در برابر خطرات طبیعی و انسان ساخت را نشان می‌دهد .

پوران‌فرد با تاکید بر اینکه کارشناسان وزارتخانه با انجام فعالیت میدانی در دو روز و طبق چک‌ لیست‌های تعیین شده این ارزیابی را انجام دادند، افزود: موضوعات مختلفی از جمله مباحث ساختمانی، پرسنلی، بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، مدیریت، رهبری، حقوقی، تجهیزات پزشکی و دارویی و نیز امداد و نجات توسط کارشناسان وزارتخانه بررسی شدند . ۵