عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

کرسی «تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی بر خیزش‌های اسلامی» برگزار شد

کرسی ترویجی با عنوان «تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی بر خیزش‌های اسلامی شمال آفریقا» با تاکید بر مصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از زاهدان، پنجمین کرسی ترویجی با عنوان تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی بر خیزش‌های اسلامی شمال آفریقا با تاکید بر مصر ظهر امروز با ارائه سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سالن علامه مجلسی این واحد دانشگاهی برگزار شد .

در این جلسه دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از برگزاری مستمر کرسی های ترویجی در دانشگاه آزاد اسلامی استان، برگزاری هفتمین کرسی ترویجی در این مجموعه عظیم دانشگاهی را نشان‌دهنده حمایت و پشتیبانی از این محفل ارزشمند دانست .

این مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عنوان دومین استان برگزارکننده کرسی ترویجی در کشور، یکی از استان های پیشگام در راستای دستیابی به مطالبات رهبری است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: برگزاری کرسی نظریه پردازی و ترویجی در دانشگاه به عنوان یک کار فکری و اندیشه ای و حائز اهمیت در راستای گسترش علم و معرفت است .

به گزارش روابط عمومی، در این کرسی ترویجی پیرامون انقلاب اسلامی و تاثیر آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و ناقدان کرسی، پرویز میرلطفی دکتری جامعه‌شناسی سیاسی و احمدعلی خسروی دکتری علوم سیاسی به ترتیب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بودند .