عمومی | دانشگاه ولایت

اعضای شورای شهر شهرستان ایرانشهر با حضور در دانشگاه ولایت با سرپرست دانشگاه ولایت دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولایت بامری ریاست شورای شهر ایرانشهر در ابتدای این  نشست صمیمانه ، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر نیروهای ارزشمند سپاه توسط منافقین ،  انتصاب دکتر حامدنجفی آشتیانی را به عنوان سرپرست دانشگاه ولایت تبریک گفت .

بامری افزود : دانشگاه ولایت  به عنوان نگین مراکز آموزش عالی  همواره نقش تاثیر گذاری در رشد و بالندگی منطقه داشته است و نسل های زیادی از نیروهای ارزشمند در همین دانشگاه پرورش یافته اند .

وی همچنین یادآور شد یکی از بزرگترین نیازهای منطقه گسترش فضاهای آموزشی و مراکز آموزش عالی در منطقه است و به لطف خداوند، دانشگاه ولایت توانسته است بازویی قدرتمند برای رشد منطقه باشد و  از زمان مدیریت دکتر رضایی تحول در دانشگاه ولایت آغاز شد و تاکنون ادامه دارد و انتصاب یکی دیگر از نیروهای توانمند این دانشگاه به عنوان سرپرست جدید فرصتی را برای از سر گیری این رشد و موفقیت های در همه ی سطوح علمی در منطقه و استان فراهم کرده است .

دکتر حامد نجفی آشتیانی سرپرست دانشگاه ولایت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای محترم شورای شهر ایرانشهر در دانشگاه ولایت گفت: دانشگاه ولایت به عنوان یکی از بزرگترین و برجسته ترین سرمایه های منطقه دارای پتانسیل ها و نقاط قوت بسیاری است که در دومین دهه از حیات خود به عنوان دانشگاهی جامع، مسیر ارتقا از دانشگاه آموزش محور به دانشگاه پژوهش محور را آغاز کرده است و در پی ارتقای رتبه و جایگاه خود در منطقه و سطح ملی است .

وی در ادامه گفت: مدیریت در سطح و تراز مدیر انقلاب اسلامی و با تاسی از معمار کبیر انقلاب امام خمینی و مقام معظم رهبری، به معنای درک فرصت خدادادی برای خدمت به مردم از مسیر قانون و اجرای عدالت اجتماعی است که بنده و همکاران عزیزم در این مجموعه با چنین رویکردی قدم برخواهیم داشت. وی در ادامه افزود: با حضور بیش از یک دهه در دانشگاه ولایت و تجربه در حوزه های مختلف مالی، تشکیلاتی، آموزشی و فرهنگی و نظارتی در این دانشگاه با نقاط ضعف و قوت این مجموعه آشنا و با همت همه ی ارکان این مجموعه به آینده دانشگاه خوشبین هستم .