عمومی | دانشگاه ولایت

صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال اول سال جاری ۶۸۲ میلیون ریال تسهیلات به ۲۳۳ نفر از دانشجویان دانشگاه ولایت ارائه داده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولایت دکتر رجایی معاون دانشجویی دانشگاه ولایت در این خصوص گفت :  صندوق رفاه دانشجویان به عنوان یکی از  نهادهای حمایتی با هدف حمایت  دانشجویان نیازمند در طول نیم سال اول سال تحصیلی  جاری بیش از ۶۸۲ میلیون  ریال  به بیش از ۲۳۳ دانشجوی دختر و پسر  خدمات ارائه داده است .

وی افزود : این خدمات با هدف کمک و حمایت از دانشجویان نیازمند و به صورت وام در قالب های مختلف ارائه شده است که خوشبختانه  با پرداخت ها و حمایت های صورت گرفته  تاکنون موفق به فراهم نمودن ادامه تحصیل دانشجویان  متعددی در رشته های مختلف شده ایم.

رجایی افزود : تاکنون ۲۶۸ میلیون  ریال وام تحصیلی  برای ۵۹ دانشجو ، مبلغ ۴۸ میلیون  ریال وام ضروری برای ۸ نفر ، مبلغ ۴۵ میلیون ریال  وام شهریه  به تعداد ۹ نفر ، مبلغ ۲۴میلیون ریال برای بیمه حوادث کلیه دانشجویان شاغل در حال تحصیل ، و مبلغ ۲۹۷ میلیون ریال برای کار دانشجویی به تعداد ۱۴۱ نفر دانشجو ، حمایت شده است .

رجایی در پایان افزود : تا کنون  ارائه خدمات به  صد در صد دانشجویان متقاضی وام های حمایتی  صورت گرفته است و دیگر دانشجویان نیازمند هم می توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و ارائه درخواست از این خدمات بهره مند شوند .

رجایی در پایان در خصوص نحوه بازپرداخت وام های پرداختی گفت : کلیه دریافت کنندگان وام های حمایتی بعد از پایان مقطع و فارغ التحصیلی می توانند ضمن تقسیط  نسبت به تسویه وام های دریافتی خود اقدام کنند .