عمومی | دانشگاه فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران: تنها راه برون رفت از بحران پیش روی آموزش و پرورش تربیت معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: تنها راه برون رفت از بحران پیش روی آموزش و پرورش تربیت معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان از  بیستمین اجلاس مدیران دانشگاه فرهنگیان، دکترنیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران باابراز خرسندی از حضور در میان  دانشگاهیان و فرهیختگان و میزبانی بیستمین اجلاس مدیران دانشگاه فرهنگیان، گفت: آموزش، نقش مهمی در پرورش معلم و نیروی انسانی داردو آنچه بتوانیم معلمی باارزش های انقلاب و باتوجه به نیازهای واقعی کشورتربیت کنیم توانسته ایم در این دانشگاه موفق باشیم.

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به موج پیش روی آموزش وپرورش کشور در خصوص بازنشستگی معلمان طی چند سال آینده تنها راه برون رفت از این بحران را تربیت معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان دانست. و افرود: در این مسیر همراهی همه جانبه تمامی دستگاه را باید طلب کرد.

وی گفت: از حیث کیفیت بهترین نیروها تربیت معلمی ها هستن، .باید دانشجو را به صورت شبانه روزی تربیت نمائیم و از همه لحاظ چه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی اقدام کرد، بنابراین  باید انسان های اهل و معلمان اثرگذار در تراز  آموزش و پرورش به این نهاد مقدس ورود پیدا کنند.