عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دیدار و گفتگوی مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد

در راستای همکاری های فی مابین مراکز و دانشگاه های استان یزد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیاناستان ، شنبه ۲۷ بهمن  ۹۷ با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دکتر منصور دهقان منشادی، با بیان اهداف و رسالت دانشگاه فرهنگیان، به ارائه توضیحاتی در خصوص رشته های موجود و آمار دانشجویان مشغول به تحصیل در پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد پرداخت.

مدیرامور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد، با اشاره به پذیرش بالای ورودی های این دانشگاه در سال آینده و امکانات محدود دانشگاه فرهنگیان یزد، خواستار مساعدت و تعامل دانشگاه مادر استان در خصوص تامین اساتید و بهره مندی دانشگاه فرهنگیان از تجهیزات و امکانات آموزشی دانشگاه یزد شد.

در ادامه دکتر قاسم بریدلقمانی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد، ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: با توجه به امکانات بالقوه و برخورداری این دانشگاه از اساتید توانمند در رشته های تخصصی، این دانشگاه می تواند با برگزاری کلاس های آموزشی و تامین خوابگاه برای گروهی از ورودی های جدید دانشگاه فرهنگیان در رشته های خاص، گام مثبتی در راستای اعتلای آموزش و پرورش استان بردارد.

وی افزود: همچنین دانشگاه یزد آمادگی دارد اساتید این دانشگاه را با درخواست دانشگاه فرهنگیان جهت تدریس به آن دانشگاه معرفی نماید.

در پایان این نشست صمیمانه، دو طرف در خصوص پیش نویس تفاهم نامه همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.