عمومی | دانشگاه فرهنگیان

مصوبه جابه جایی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان باید اجرایی شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، دکتر جرفی در مصاحبه بافارس در تشریح مسائل و چالش های پیش روی دانشگاه فرهنگیان استان گفت: فضای نامناسب کالبدی پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) اهواز از لحاظ روحی و روانی برای دانشجومعلمان بسیار مخرب و آزاردهنده است؛ لیکن مصوبه جابه جایی آن پردیس، علی رغم دستور صریح استاندار به ادره کل آموزش وپرورش استان اجرا نشده است.

سرپرست مدیریت امور پردیس های استان خوزستان با انتقاد از عدم تامین زمین دانشگاه جامع فرهنگیان در اهواز، اظهارکرد: هم اکنون دو پردیس خواهران و برادران در اهواز وجود دارد که برای تامین نیروی انسانی آن ها با مشکل جدی مواجه هستیم.

وی افزود تاسیس یک دانشگاه جامع می تواند هزینه های دانشگاه را بسیار کاهش دهد و به ارتقای سطح کیفی آموزش و ارائه خدمات ضروری به دانشجویان بسیار کمک نماید.

دکتر جرفی یادآور شد:  از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ اختصاص زمین به دانشگاه فرهنگیان استان مصوب شده است؛ اماتاکنون این موضوع محقق نگردیده است.

وی با بیان اینکه یک خیر هزینه ی  ۵۴ میلیارد تومانی جهت احداث دانشگاه جامع را در استان متقبل شده است، افزود: در سال جاری ۱۵۰۰دانشجو در پردیس های اهواز جذب شد و در سال آینده این تعداد به بیش از ۳هزار نفر می رسد و درنتیجه نیاز به فضای دانشگاهی وسیع تر به شدت احساس می گردد.