عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نماینده سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تهران، اقدامات انجام‌شده در میز خدمت دانشگاه را منحصربه‌فرد دانست

گالری عکس
در این بازدید که صبح یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷ با حضور دکتر ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، مهندس ذاکر کارشناس گروه حقوق و مزایای سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تهران، زهرا فولادی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد دانشگاه، درواخ از بیمارستان سینا، مهندس علمی و مهندس گل ماهی از کارشناسان راهبر دانشگاه و الهام حق‌شناس از دانشکده پیراپزشکی برگزار شد، دکتر ترابی ضمن معرفی قسمت‌های مختلف میز خدمت شامل از من بپرسید، سامانه میز خدمت، میز QR کدها در خصوص فرآیند و گردش کار سامانه میز خدمت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: علاوه بر تکمیل شناسنامه برای بیشتر خدمات ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران توافقنامه سطح خدمت برای هر خدمت آماده کردیم که به کاراتر شدن این امر کمک می‌کند و میزان تغییراتی که از ورود هر خدمت به میز خمت در آن اتفاق افتاده را نیز مشخص می‌کنیم.
وی افزود: با راه‌اندازی این سیستم میزان مراجعه حضوری کاهش چشمگیری یافته و صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشتیم. امکان استفاده از سامانه درگوشی همراه استقبال از آن را افزایش داده است و علاوه براین موضوع ما از ابزار جانبی ازجمله Google Drive و سایر ابزارها برای پیشبرد اهداف و تسهیل امور بهره می‌گیریم. علاوه بر راه‌اندازی میز خدمت در ستاد دانشگاه به دنبال ایجاد این مدل در بیمارستان و مراکز درمانی و دانشکده‌ها هستیم. در حال حاضر در چند بیمارستان بزرگ ازجمله بیمارستان سینا، امام خمینی (ره) و برخی دانشکده‌ها ازجمله دانشکده پیراپزشکی و دندانپزشکی میز خدمت راه‌اندازی شده است و درحال‌توسعه این امر هستیم.
فولادی نیز سرعت رشد و توسعه میز خدمت در دانشگاه را مناسب ارزیابی کرد.
سپس درواخ از بیمارستان سینا نیز به بیان توضیحاتی در خصوص راه‌اندازی میز خدمت در این بیمارستان و نحوه فعالیت آن پرداخت و میزان رضایت بیماران از راه‌اندازی میز خدمت و خدمات ارائه‌شده در آن را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با راه‌اندازی میز خدمت سرگردانی بیماران در محوطه بیمارستان که به علت وجود ساختمان‌های متعدد بود کاهش‌یافته و میزان رضایت افزایش قابل‌توجهی داشته است.
حق‌شناس نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از راه‌اندازی میز خدمت در دانشکده پیراپزشکی پرداخت و گفت: پیاده‌سازی کامل این امر را مستلزم زمان است، با انجام مرحله‌به‌مرحله بیشترین میزان رضایت دانشجویان را خواهیم داشت.
مهندس ذاکر نیز اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی تهران را منحصربه‌فرد و بدیع دانست و گفت: راه‌اندازی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌خوبی و کامل صورت گرفته، میز خدمت الکترونیک در بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها به‌خوبی در حال انجام بوده است. دقت و نظم در تحلیل و آنالیز فرم‌های نظرسنجی از ارباب‌رجوع، سهولت در دسترسی به درگاه میز خدمت با استفاده از بارکد، واحد از من بپرسید با ارائه اطلاعات کامل و دقیق از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد همراه با نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.
عکس و خبر: الهام حق شناس