عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان از دانشکده طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دوازده در قالب اجرای طرح ' شهر در دست بچه ها ' و با هدف آشنایی دانش آموزان با تاریخچه طب ایرانی و کاربردهای آموزه های پزشکی سنتی در راستای تامین سلامت جامعه، روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۷، تعدادی از دانش آموزان دخترمقطع متوسطه دوره اول فرزانگان را برای بازدید از دانشکده طب ایرانی اعزام کرد.
در ابتدای این دیدار، دانش آموزان نشستی با حضور دکتر رضایی زاده رییس دانشکده و دکتر نجات بخش معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده، داشتند.
دکتر رضایی زاده با تاکید بر این مطلب که در دنیای امروز افزایش توانمندی و کارآموزی، کلید موفقیت است، دانش آموزان را به کسب مهارت در کنار علم آموزی تشویق کرد و جایگاه مهارت آموزی در دانشگاه های نسل سوم را مطرح کرد و نیز در ادامه دانش آموزان را با بخشی از آموزه های طب ایرانی آشنا کرد.
در ادامه دکتر نجات بخش درمورد تاریخچه تاسیس دانشکده طب ایرانی، سیستم آموزشی و گزینش دانشجویان، رویکردهای آموزشی و پژوهشی، و سایر فعالیت های دانشکده توضیحاتی ارائه کرد.
در پایان این نشست، دانش آموزان پرسش های خود را مطرح کردند و سپس از بخش های مختلف دانشکده چون آزمایشگاه و کتابخانه بازدید کردند.
خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس: اشکان نورکامی