عمومی | دانشگاه رازی

رقابت ۵۸۸۴ داوطلب کنکور دکترای ۹۸ در استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا سالمیان در نشست هماهنگی آزمون دکترا که روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سالن جلسات حوزه معاونت آموزشی برگزار شد، اظهار داشت: ۵ هزار و ۸۸۴ داوطلب در آزمون دکتری در استان کرمانشاه شرکت کردند.

وی دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را محل برگزاری آزمون دکتری اعلام کرد و افزود: ۴ هزار و ۵۰۸ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه رازی حضور خواهند داشت که از این تعداد ۲۶۰۴ زن و ۱۹۰۴ داوطلب مرد هستند و تعداد ۱۳۷۶ داوطلب زن نیز در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به رقابت می‌پردازند.

دکتر سالمیان با اشاره به حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی گفت: آزمون دکتری ۱۳۹۸ بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده از سوی سازمان سنجش در روز جمعه سوم اسفند ۱۳۹۷ به شرح ذیل در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی برگزار می‌گردد.:

الف) آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷.۱۲.۰۳ در نوبت صبح در حوزه‌های امتحانی :
۱- دانشکده‌های نفت و پتروشیمی، فنی مهندسی، برق و کامپیوتر، ادبیات و علوم انسانی، تربیت بدنی، مجتمع کلاسی، دبیرستان پسرانه و دبیرستان دخترانه وابسته به دانشگاه واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی.
۲-پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی (ره).
۳-دانشکده دامپزشکی واقع در میدان شهدا، جاده کیهانشهر، سر رسالت، روبروی پزشکی قانونی.
۴-دانشکده علوم اجتماعی واقع در بلوار شهید بهشتی، مقابل بیمارستان امام علی (ع).


ب) داوطلبان گرامی جهت مشاهده و پرینت ( چاپ) کارت ورود به جلسه آزمون، به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند .


ج) باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ در روزهای چهارشنبه ۹۷.۱۲.۰۱ و پنجشنبه ۹۷.۱۲.۰۲ از ساعت ۸.۳۰ - ۱۲ و ۱۴ -۱۷ و در روز جمعه ۹۷.۱۲.۰۳ از ساعت ۷ تا ۸ صبح، به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اوّل، اتاق ۲۳۶ دایر خواهد بود .