عمومی | پژوهشکده چای

برگزاری جلسه نقش مدیریت صحیح مصرف کود و تغذیه گیاهی در امنیت غذایی جامعه باحضور مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده چای

برگزاری جلسه نقش مدیریت صحیح مصرف کود و تغذیه گیاهی در امنیت غذایی جامعه باحضور مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده چای

در روز سه شنبه ۱۶ بهمن و در راستای طرح ملی همگام با کشاورز جلسه ای تحت عنوان: نقش مدیریت صحیح مصرف کود و تغذیه گیاهی در امنیت غذایی جامعه و با حضور مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی و یکی از اعضای هیات علمی پژوهشکده چای در مسجد جامع رودبنه برگزار شد .

این جلسه بعداز نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر رودبنه و با حضور ریاست سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان، دکتر نیکفرنماینده محترم مجلس شورای اسلامی،جانشین سپاه ناحیه، مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده چای، مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان لاهیجان، اعضای شورای بخش رودبنه، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران و مسئولین محلی برگزارشد.

در این مراسم ابتدا،سرهنگ ملک علیپور ریاست سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان گفت:یکی از نکات ضروری که سازمان بسیج مهندسین کشاورزی به آن توجه دارد کاهش واردات مواد غذایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی بوده که با عدم خروج سرمایه از کشور بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی را می‌توان بارونق روبرو کرد.در ادامه این جلسه دکتر کهنه عضو هیات علمی و مدیر گروه فناوری و مدیریت تولید پژوهشکده چای و متخصص حوزه خاکشناسی در خصوص اهیمت آزمون خاک و استفاده از کودهای شیمیایی، نحوه و زمان استفاده از ریزمغذی‌ها، امنیت غذایی، و . برای کشاورزان مباحثی را مطرح نمودند . سپس این جلسه با پرسش و پاسخ کشاورزان به پایان رسید.

روابط عمومی پژوهشکده چای