عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

برگزاری جلسه ملاقات عمومی آنلاین، ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۸ بهمن با حضور رییس اداره امور اقتصادی و دانش بنیان

جلسه ملاقات عمومی آنلاین مطابق روال جاری، امروز (یکشنبه ۲۸ بهمن ماه) با حضور مدیران و مدیران کل واحد الکترونیکی برگزار می شود.

میهمان ویژه این هفته آقای مهندس آقانصیر، رییس اداره امور اقتصادی و دانش بنیان می باشد که در این جلسه شرایط برگزاری اولین استارتاپ ویکند محتوای آموزشی را تشریح می نمایند.

همچنین


مدیران بخشهای مختلف واحد الکترونیکی به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات دانشجویان خواهند بود. دانشجویان واحد الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت یادگیری، به جلسه متصل می شوند و سوالات خود را از مدیران خواهند پرسید.

واحد الکترونیکی به عنوان مبدع جلسه ملاقات عمومی آنلاین، این طرح را برای اولین بار در نظام آموزشی ایران اجرا کرده است.این جلسات با هدف رعایت عدالت آموزشی و دسترسی کلیه دانشجویان از سراسر کشور به مدیران واحد آغاز شده است. با توجه به پراکندگی دانشجویان واحد الکترونیکی در کل کشور و همچنین وجود برخی از دانشجویان ایرانی خارج از کشور، این ایده بهترین راه برای ارتباط با مدیران واحد است.

اولین جلسه ملاقات عمومی در اسفند ماه ۹۶ برگزار شد و با استقبال دانشجویان همراه شد. جلسه ملاقات عمومی آنلاین در قالب طرح #یکشنبه_های_پاسخگویی هر هفته برگزار می شود و دانشجویان بی واسطه با مدیران خود صحبت خواهند کرد. دانشجویان برای حضور در جلسه ملاقات عمومی آنلاین باید از طریق سامانه مدیریت یادگیری LMS وارد جلسه شوند و به صورت کتبی یا شفاهی با مدیران واحد گفتگو کنند. واحد الکترونیکی با این طرح تلاش دارد تا به شعار خود یعنی “واحد الکترونیکی؛ دانشگاه پاسخگو” جامه عمل بپوشاند.

برنامه جلسات ملاقات عمومی آنلاین تا پایان سال ۹۷ برنامه ریزی شده است و هر هفته طبق جدول زیر برگزار خواهد شد.