عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان پنجشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان با مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در محل دفتر این سازمان در بیمارستان کوثر سنندج دیدار و در خصوص برنامه های جاری گفتگو کردند.

به گزارش وب دا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت شهادت پاسداراران حادثه تروریستی اخیر زاهدان و محکومیت این اقدام تروریستی، گفت: بسیج عظیم ترین نیرو و سرمایه انقلاب و نظام است و بسجیان دانشگاه جزو بهترین نیروها و از جمله خدومترین پرسنل دانشگاه هستند که به مردم عزیز خدمات سلامت ارائه می دهند.

مهندس شهرام شریفی گفت: خدمات بسیج جامعه پزشکی به مردم استان چشمگیر و این سازمان همواره یار و یاور دانشگاه و مردم استان بوده است که لازم است مسئولین این سازمان مورد تقدیر واقع شوند.

سپس مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در راه خدمت به مردم در تمام نقاط استان آماده ارائه خدمات سلامت می باشد و خوشختانه در این زمینه به عنوان یک سازمان پر افتخار، کارنامه درخشانی دارد.

سرگرد قاسم کاوه گفت: ھمکاری و تعامل دوجانبه دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی، موجب ارتقای ارائه خدمات سلامت و نیز بهبود سطح رضایتمندی مردم استان خواهد شد.

در پایان این دیدار در خصوص برنامه های جاری و نیز برگزاری بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی بحث و هماهنگی های لازم به عمل آمد.