پیام تبریک دکتر کوهپایه زاده به رئیس جدید نظام پزشکی کشور
دکترجلیل کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه در پیامی انتخاب دکتر ظفرقندی را به ریاست کل سازمان نظام پزشکی کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در متن پیام دکترجلیل کوهپایه زاده خطاب به دکتر ظفر قندی رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی کشور آمده است:
استاد محترم جناب آقای دکتر ظفر قندی
ریاست محترم سازمان نظام پزشکی کشور
با سلام و احترام
سنگر مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رسیدگی به امور مردم و گرهگشایی از مشکلات آنان از نعمات بیبدیل الهی است که پروردگار متعال آن را نصیب بندگانی می نماید که با نیت و عمل خالصانه در این مسیر گام برمیدارند.
انتخاب شایسته جنابعالی را بهعنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور تبریک عرض می نمایم. این انتخاب نشاندهنده اعتماد و اعتقاد نمایندگان جامعه پزشکی کشور به تعهد، کارآمدی و شایستگی برجسته و سوابق درخشان حرفهای جنابعالی است.
امید است با عنایت به تجربیات گرانقدر، و سوابق مدیریتی کلان و نیز پشتکار وجدیت شما، درعرصه ی خدمت رسانی به مردم و ارتقای جایگاه جامعه خدوم و وظیفه شناس پزشکی موفق و پیروز باشید، توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
دکتر کوهپایه زاده
سرپرست دانشگاه