عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بمناسبت شهادت جمعی از پاسداران دلاور ایران در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان


دکتر سعیدرضا قنبری زاده،رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به دنبال حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل پاسداران رشیداسلام و شهادت جمعی از انان ضمن محکوم کردن این اقدام پلید بیان داشت:شهادت پاداش    جهاد در راه خدا است. پاداش آنان که هر لحظه و با هر نفس با دشمنان قسم خورده اسلام و این مرز و بوم در ستیز هستند.
اینک که پس از حضور باشکوه و حماسی مردم ایران عزیز در نقطه نقطه وطنمان در راهپیمایی  ۲۲بهمن ،لرزه بر اندام دشمنان افتاده است از هر اقدامی برای خدشه دار کردن قدرت میهنمان دست برنمیدارند اما بایستی بدانند این خوابی باطل است.دشمنان باید بدانند مردم ایران هر روز قوی تر از گذشته با پیروی از چراغ ولایت و رهبری مدبرانه و عالمانه رهبر عزیزمان در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرده و هرگز تن به ذلت و تسلیم در برابر زور و ستم  نخواهند داد.
اینجانب به نمایندگی از تمامی خدمتگزاران به جامعه در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه این حادثه جنایت بار تروریستی را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و تمامی ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای مجروح شدگان این حادثه نیز شفای عاجل از خداوند باریتعالی خواستارم.