عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

نام نویسی در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی کشور

نام نویسی در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی کشور تا بیستم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش وب دا، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این جشنواره در هفت بخش شامل آوایی، معارف قرآنی،پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری،  تیمی و ۴۷ رشته ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می شود.

دکتر اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: این جشنواره دارای امتیاز فرهنگی، آموزشی و معارفی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان می باشد و علاقه مندان می توانند تا بیستم فروردین ماه ۹۸ با مراجعه به سایت quran.behdasht.gov.ir در جشنواره نام نویسی کنند. آزمون دانشگاهی بخش معارفی ۲۷ فروردین و بخش آوایی در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه قرآن و عترت(ع)، دو ودیعه گرانبهای رسول خاتم(ص) بوده و شرط بهره‌مندی از هدایت و دوری از گمراهی و رسیدن به مدینه فاضله دنیوی و بهشت اخروی، تمسّک به این دو است خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی بر همگان لازم است که در توسعه فرهنگ اسلامی منطبق با شاخصه‌های قرآن و عترت(ع) بکوشند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان آزادی ، پردیس دانشگاه، ساختمان شماره ۳ دانشگاه علوم پزشکی(ساختمان داروسازی قدیم)،مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه،اداره توسعه فعالیت های قرآن و عترت(ع)مراجعه نموده یا با شماره ۸۸۲۳۲۵۹ داخلی ۳۷۵ تماس حاصل نمایند.

{jcomments on}