عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت شهرستان دیر: ارائه بیش از یک‌هزار خدمت در درمانگاه صحرایی روستای سرمستان

احمد آخوندی در حاشیه اختتامیه درمانگاه تخصصی صحرایی در روستای سرمستان گفت: به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این درمانگاه تخصصی صحرایی در روستای سرمستان به مدت دو روز راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب مردم این روستا و ساکنین بخش آبدان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در این درمانگاه یک‌هزار و ۸۳۲ خدمت به مراجعین ارایه شد افزود: این خدمات در تخصص‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله زنان و زایمان، داخلی، اطفال، ارتوپد، دندانپزشکی، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی و خدمات دارویی و به طور رایگان ارایه شد.

تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه تخصصی صحرایی روستای سرمستان


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه تخصصی صحرایی سرمستان گفت: در این درمانگاه صحرایی ۴۷ پزشک و عوامل اجرایی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دارویی فعالیت داشتند.
آخوندی بیان داشت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، بخشداری آبدان، دهیاری و شورای اسلامی روستای سرمستان برگزارشده است.
رییس شورای اسلامی روستای سرمستان نیز با تبریک دهه مبارک فجر گفت: استقبال مردم از این درمانگاه چشمگیر بوده و مردم رضایت خوبی از این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر دارند.
امرالله شریفی‌مقدم با تقدیر از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و بسیج جامعه پزشکی استان در برپایی درمانگاه صحرایی در روستای سرمستان افزود: انتظار داریم این‌گونه کارها در طول سال استمرار داشته و مردم روستاها از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.
انتهای پیام/ ح.ن- ۳۰۵۰