عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه برگزار شد

مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی، جشن ازدواج 66 زوج دانشجو دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سالن شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر بهمنیار رییس دانشگاه ضمن تبریک و خیر مقدم در سخنانش گفت: از سنت های پیامبر (ص) ازدواج و تشکیل خانواده است  و با ازدواج زوجین به آرامش می رسند و آرامش زمینه رشد انسان خواهد بود.

رییس دانشگاه با اشاره به اینکه متاسفانه شرایط سختی برای ازدواج ها وجود دارد افزود: صداقت، اعتقاد داشتن و پرهیز از تشریفات بی‌حاصل رمز ماندگاری و استحکام کانون خانواده‌ بوده و باعث ایجاد محیطی صمیمی می شود چون محبت نقطه شروع یک زندگی مشترک است و اگر این محبت تداوم یابد زندگی ادامه خواهد یافت .

در پایان رییس دانشگاه ضمن تبریک به زوج های دانشجو و تقارن با روز فرخنده، برای ایشان آرزوی خوشبختی و سعادت نمود و تاکید کرد که در جهت تحکیم خانواده به دور از مادیات قدم بردارند.

حجت اسلام یزدانی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک و خوشامدگویی در سخنانش افزود: الگو برادری از سیره حضرت فاطمه (س) می تواند ضامن خوشبختی زوجین باشد و در روایات نقل شده است که بعضی از مردها زنان خود را بهشتی می کنند و بالعکس برای خانم ها نیز به همین شکل است
.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به زندگی پیامبر اکرم و حضرت خدیجه(س) و حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) عنوان داشت: خوشا بحال زوجینی که از زندگی معصومین الگو برداری داشته باشند و زندگی مشترکشان بر اساس آمیزه های دینی و اعتقادی بنا شود.

حجت الاسلام یزدانی این مراسم با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرمایند ما شما را زوج آفریدیم تا رشد کرده و به آرامش برسید گفت: مودت و رحمت دو اتفاق مهمی است که ازدواج به آنها منتهی خواهد شد .


















1396/12/17 15:53