عمومی | پژوهشکده چای

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پژوهشکده چای

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پژوهشکده چای

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده چای در روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه و هم‌زمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، مراسم باشکوهی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان (حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای وحیدی‌نژاد)، فرمانده بسیج حوزه کارمندی و کارگری سپاه ناحیه لاهیجان (جناب سرهنگ شهیدیان‌اکبر)، ریاست و مدیران و همکاران ستادی و ایستگاه‌های تحقیقاتی تابعه پژوهشکده چای در محل سالن همایش‌های ستاد پژوهشکده چای واقع در لاهیجان برگزارشد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی، ابتدا دکتر پاداشت رئیس پژوهشکده چای ضمن خیرمقدم به حاضرین به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر؛ یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی را گرامی داشته و کارکنان پژوهشکده را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت نمودند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلیمن وحیدی‌نژاد - نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان- به ایراد سخنرانی پرداختند. مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه پژوهشکده چای با حضور شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

روابط عمومی پژوهشکده چای