عمومی | پژوهشکده چای

برگزاری جلسه هم‌اندیشی همکاری علمی (تحقیق و توسعه) پژوهشکده چای با شرکت کشت و صنعت نوبر چای املش

برگزاری جلسه هم‌اندیشی همکاری علمی (تحقیق و توسعه) پژوهشکده چای با شرکت کشت و صنعت نوبر چای املش

در روز سه‌شنبه مورخه شانزدهم بهمن ماه با حضور ریاست، معاونت، مدیر برنامه‌ریزی و پشتبانی، مدیران گروه‌های پژوهشی پژوهشکده چای و هم‌چنین مدیر عامل (مهندس رضائیان) و چندین کارشناس از شرکت کشت و صنعت نوبر چای املش؛ جلسه هم‌اندیشی به منظور همکاری علمی، پژوهشی و فناوری حوزه‌ی فرآوری و پس از برداشت چای (در قالب تحقیق و توسعه) و عقد تفاهم‌نامه برگزار شد. در این جلسه ضمن تشریح موارد همکاری توسط ریاست پژوهشکده و مدیر شرکت موصوف، پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه؛ مواردی به شرح ذیل مصوب گردید و مقرر شد که در اسرع وقت عملیاتی گردند.

الف) پیش‌نویس تفاهم‌نامه فی‌مابین که توسط معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته‌ها پژوهشکده تنظیم و قبلاً در اختیار شرکت طرف همکاری قرار داده شده بود، پس از اصلاحاتی مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر شد در آینده نزدیک به امضای طرفین رسانده شود.

ب) مقرر گردید که در اسرع وقت (پس از امضای تفاهم‌نامه) کارگروه تخصصی با اعضای مشترک تشکیل و ضمن احصاء موضوعات پژوهشی کاربردی و قابل توسعه و هم‌چنین اولویت‌بندی آن‌ها؛ با عقد قراردادهای مجزای پژوهشی اقدام به عملیاتی نمودن موارد همکاری فی مابین گردد.

روابط عمومی پژوهشکده چای