عمومی | دانشگاه مازندران

بیانیه بسیج اساتید استان مازندران

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جبهه کینه و نفرت مرتکب یکی از ددمنشانه ترین جنایات تاریخی خود بر ضد مسلمانان شد. این جبهه به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی دست به این جنایات میزند که جنایت در سوریه و عراق را برای خود کافی نمی داند و تلاش دارد یکی از فجیع ترین اقدامات وحشیانه خود بر ضد غیرنظامیان را به منصه ظهور رساند.

رفتار ناجوانمردانه و غیرعاقلانه آل سعود خبیث در اجرای راهبرد آمریکا در پی تداوم جنگ روانی و فرسایشی اسلام علیه اسلام و توطئه تفرق مذهبی شکل گرفته و این بار توسط بازماندگان"آل سقوط" به نمایش گذاشته شده و خاطرات تلخ و تصاویر مشمئزکننده وحشیانه جنایات صهیونیسم در غزه را تداعی می کند.

نوکران کر و کور شیطان بزرگ که رسم کودک کشی را از حرمله در کربلا به ارث برده اند، آخرت را نه به بها بلکه به بهانه روی میز معامله گذاشته و از کنار گنبد خضرای نبوی(ص) مجری حقوق بشر به رنگ و رسم کاخ سفید شده اند. حقوق بشری که در آن کودکان خفته در آغوش مادر را به خاک و خون می کشند تا پلیدی کودک کشی بر صفحه روزگار حک شود و با تخریب مساجد سندی بر آزادی کاذب مذاهب بر جای گذارند.

اما آنچه امروز روباه صفتان را با همدستی وهابیون خبیث به سرزمین یمن کشانده، چیزی نیست جز سرافکندگی و شکست وقیحانه آنان در سرزمین های عراق و لبنان و سوریه در برابر مبارزه دلیر مردان جبهه مقاومت و دانش آموختگان مکتب عاشورا، آنان که به دنیا ثابت نموده اند شعار"هیهات منا الذله" منطق پیروان راستین آل علی(ع) است، همان فرزندان انقلاب که در مبادلات منطقه ای و جهانی بازی ساز بوده و در پی شکل دادن به تمدنی جدید و تحولی عظیم در هندسه قدرت جهانی هستند تا برای همیشه ی تاریخ، دودمان دشمنان بی خرد و ابله اسلام و قرآن را از صفحه روزگار برچینند.

بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران در لبیک به امام بیداردل و هوشیار زمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همدل و همزبان با دیگر اقشار متدین و ولایت مدار ایران اسلامی انزجار قلبی خود را از رفتار ددمنشانه آل سعود و وهابیون جنایتکار و سکوت تاسف بار مجامع بین المللی اعلام داشته و همگان را به حمایت همه جانبه از ملت ستم دیده یمن که قربانی جهالت و حماقت دنیاطلبان شده است، دعوت می نماید.

بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران