عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

اجرای دو ویدئو کنفرانس با دانشگاه های برجسته دنیا در اولین سمپوزیوم یکروزه تومورهای مغزی در نواحی حساس

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، اولین سمپوزیوم یکروزه تومورهای مغزی در نواحی حساس با حمایت انجمن جراحی اعصاب و همکاری بیمارستان سینا، چهارشنبه، ۱۷ بهمن ماه سال ۹۷ در سالن پروفسور یحیی عدل این مرکز برگزار شد.
دکتر سید ابراهیم کتابچی، استاد پیشکسوت جراحی مغز و اعصاب بیمارستان سینا، ریاست این همایش یکروزه را به عهده داشت و دکتر سید میثم علیمحمدی، متخصص جراحی مغز و اعصاب و فلوشیپ جراحی تومورهای مغز و قاعده جمجمه، مسئول کارگروه جراحی تومورهای مغزی بیمارستان سینا، دبیر علمی و اجرایی این سمپوزیوم یکروزه بود.
این نشست علمی که از سه پانل برخوردار بود با سخنان دکتر کتابچی در خصوص تاریخچه و فعالیت های بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان سینا آغاز به کار کرد و از دو ارتباط زنده تصویری با پروفسور مجید سمیعی از مرکز بین المللی علوم اعصاب هانفر آلمان و پروفسور قدیرپور از دانشگاه پارما ایتالیا بهره مند شد.
از دیگر فعالیت های این سمپوزیوم یکروزه، تقدیر از کارکنان اتاق عمل جراحی اعصاب بیمارستان و اهدای لوح تقدیر  به حمیرا صفری، تکنسین بیهوشی اتاق عمل و معصومه رفیعی، پرستار اتاق عمل، توسط دکتر محمد شیرانی، رئیس بخش جراحی مغز و اعصاب این مرکز بود.
خبر : رضا آسیابی
عکس: فاطمه صدرا