عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

قدردانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ای از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به خاطر خدمت‌رسانی و رسیدگی خالصانه و دلسوزانه به مصدومین سانحه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد تقدیر کرد.
متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر صادق نیت
رئیس محترم مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

باسلام و احترام
با صلوات بر محمد و آل محمد؛ از اینکه با سعه‌صدر، نوع‌دوستی و حسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز باهمت، حمیت و تلاش جدی و با توجه به شرایط بسیار سخت و صعب مصدومین عزیزمان در حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد، باظرافت و دقت نظر نسبت به مراقبت صحیح این عزیزان از ابتدا تاکنون جهت مداوا و کاهش آلام مصدومین درنهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیدید. در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر، تقدیم محضر طبیبانه و ماهرانه شما می‌گردد.
خداوند قادر منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه‌هایی از مسئولیت‌پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر جهت تربیت انسان‌های پاک‌نیت و توانمند در عرصه‌های خدمت‌رسانی خصوصاً مداوای انسان‌ها تلاش می‌کنند را ارزانی فرمود. درود خداوند بر شما و همکاران عزیز و پرتلاشتان که همیشه در ایام سخت و بحرانی، محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر خود به تصویر می‌کشید. همچنین مراتب تقدیر و تشکر این‌جانب را به اطلاع همکاران عزیزمان برسانید.
امیدوارم با توکل به خدای بزرگ و تلاش و همکاری بیش‌ازپیش، شاهد بهبود هر چه سریع‌تر بیماران خصوصاً مصدومین موردنظر باشیم و در دستیابی به اهداف نظام سلامت در کشور عزیزمان موفق باشین.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی