عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

حضور دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن در دومین جشنواره ملی قرآنی شیخ طبرسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن :دومین جشنواره ملی قرآنی شیخ طبرسی در اسفند 1396 در تالار دکتر حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد. در این جشنواره علاوه بر اهداء جایزه ویژه علامه طباطبایی، جوایزی به سایر پژوهش های برتر از جمله کتب، مقالات، پایان نامه و ... که در ارتباط با محتوای قرآنی تالیف شده بودند نیز اهداء شد.

پیش از اهدای جوایز، پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی به دومین جشنواره ملی قرآنی شیخ طبرسی در سالن همایش کتابخانه مرکزی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی پخش شد.

جایزه ویژه علامه طباطبایی برای دو اثر «تفسیر تسنیم» و «تفسیر موضوعی قرآن کریم» به آیت‌الله جوادی آملی اهدا شد که فرزند ایشان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی واعظ جوادی به نمایندگی از ابوی گرامی خود، جایزه را دریافت کرد.

قایل ذکر است اعضای هیات علمی و کارکنان بخش های مختلف از جمله مدیرکل دانشجویی فرهنگی، رئیس و اعضای شورای پژوهشی دانشکده هنر و معماری و سایر کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این مراسم با شکوه حضور داشتند و از نزدیک از بیانات آیت الله جوادی آملی، دکتر ولایتی و حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد بهره مند گردیدند