عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

حضور گسترده دانشگاهیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور چشمگیر دانشگاهیان بندرعباس در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن


جمع کثیری از استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور گسترده خود در راه پیمایی ۲۲ بهمن ، با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق نمودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه این مراسم، با گرامی داشت ایام فاطمیه (س) و ایام الله دهه فجر و چهلمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  مردم نشان دادن که  برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همیشه در صحنه حضور دارند و همواره وفاداری و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

د کتر مهدی باقری افزود : مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سال ۵۷ به رهبری حضرت آیت الله  امام خمینی «ره» توانستند ریشه ظلم و ستم را کوتاه کرده و با عزم و اراده ای قوی بر تمام تهدیدات دشمن غالب شوند .

این مقام مسوول شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه اتحاد ، قدرت و همدلی ملت ایران خواند و افزود : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می گذراند .


وی با اشاره به شکست غرب در افزایش تحریم ها علیه ایران و اعتراف دشمنان انقلاب به توانمندیهای بالای نظامی و علمی جوانان غیور کشور گفت: امروز اقتدار کشور در تولید جنگ افزار های موشکی نشان از قدرت و اقتدار نظام اسلامی دارد که موجب نگرانی دشمنان  را فراهم ساخته است.

در این مراسم ، دانشجویان ، استادان و کارکنان یک دل و یک صدا با حضور در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند و و با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تجدید میثاق نمودند.