پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

شرط پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، بلوغ آحاد ملت ایران در زمینه ی سیاسی و به معنای واقعی خواستن استقلال،آزادی و اسلامی بودن حکومت بود.

در آستانه ی پیروزی انقلاب اسلامی این دستاورد عظیم اسلامی که امروزه زمینه ی هرچه بیشتر همبستگی و وحدت را فراهم کرده است،مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران طی مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت:
شرط پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، بلوغ آحاد ملت ایران در زمینه ی سیاسی و به معنای واقعی خواستن استقلال،آزادی و اسلامی بودن حکومت بود.
وی بیان کرد:بعد از چهل سال شاهد آن هستیم که بصیرت سیاسی مردم بالاخص جوانان و دانشجویان بیشتر شده و این رشد خود دستاورد عظیم این انقلاب است.
وی با اظهار رشد چشمگیر در تمام زمینه ها که ثمره ی این انقلاب است،اضافه کرد:امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مقابل رشد فکری،سیاسی،علمی ما به معنای واقعی کلمه شکست خورده اند،تلاش شبانه روزی و به تعبیری دست و پا زدن دشمنان اسلام برای مقابله با اقتدار ما خود نشان دهنده ی این عجز است.
وی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به وظیفه ی امروز همه ی ما نسبت به حفظ هشیاری،خاطر نشان کرد:
ملت ما نشان داده است که در مبارزه ی سخت با استقامت و صبر و پایداری و استفاده از رهنمودهای ولایت میتوان پیروز شد،در مبارزه ی نرم نیز به فضل خدا پیروز خواهیم شد. دشمن از ابتدا دشمنی خود را ثابت کرده است و نشان داده است لحظه ای از این دشمنی دست برنمیدارد. امروز آنچه مهم است این است که جبهه ی دشمن را بشناسیم تا بتوانیم تحلیل درستی داشته باشیم، مبارزه ی ما مبارزه ی جبهه ی حق و باطل است که خداوند وعده داده است،جبهه ی حق پیروز میدان خواهد شد و هیچ راهی کفار بر مومنین نخواهند داشت.