پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

آغاز به کار غرفه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، غرفه فجر انقلاب دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همزمان با جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در تقاطع یادگار امام با حضور دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، مسولان، استادان، کارکنان و دانشجویان با ارائه خدمات آموزشی و درمانی آغاز به کار کرد.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با برپایی ۴ بخش در این غرفه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همراه با خیل عظیم جمعیت وفادار به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام امت و مقام معظم رهبری در این جشن ملی غرور آفرین شرکت کرده است.
غرفه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در طول مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن علاوه بر مستندات دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی از بدو تاسیس تا کنون، با حضور همکاران پزشک خدماتی نظیر مشاوره سلامت، تغذیه و درمان ارائه می دهد.

از کلیه دانشگاهیان بویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که نقشی برجسته و تاثیرگذار در حفظ آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی دارند، دعوت می گردد تا همصدا با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور و از این غرفه نیز بازدید نمایند.