عمومی | دانشگاه تهران

نخستین نشست دور ششم مجمع شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل شورای صنفی کارکنان دانشگاه، ابتدا دکتر فرح حبیبی، رئیس مجمع شورای صنفی، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و خیرمقدم به همکاران و اعضای جدید شورای صنفی گزارشی از دوره سه ساله پنجم شورای صنفی ارائه داد و از اعضای جدید شورای خواست کار خود را با جدیت آغاز کنند.
در ادامه دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران، ضمن تبریک به اعضای جدید نمایندگان منتخب در دور ششم شورای صنفی کارکنان اظهار امیدواری کرد که تعامل و همکاری لازم با شورای صنفی ادامه یابد.
وی گفت: «اگر کار و فعالیت با هدف و نیت خیر باشد حتماً همکاری ادامه خواهد یافت چرا که سیاست دانشگاه حمایت از کارکنان خدوم است».
علیرضا کهن خاکی، دبیر اجرایی انتخابات شورای صنفی کارکنان دانشگاه نیز گزارشی از ششمین دوره انتخابات شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران ارائه داد.
وی در گزارش خود عنوان کرد برگزاری انتخابات شورای صنفی کارکنان با حمایت‌های بی‌دریغ و همدلی و همکاری کارکنان تک‌تک مجموعه‌های این دانشگاه صورت پذیرفت و به عنوان ششمین تجربه این دانشگاه مورد استقبال کارکنان و مسئولان پردیس‌ها، دانشکده‌ها و موسسات قرار گرفت.
در این انتخابات درصد ۹۵ درصد از واحدهای دانشگاه شرکت کردند که ۱۴ درصد بیش از دوره قبل بود. بالاترین درصد مشارکت در انتخابات ۹۲ درصد و پایین‌ترین مشارکت ۳۷ درصد بوده است.
در ادامه مهندس حمیدرضا نایبی، رئیس شورای مرکزی خلاصه گزارشی از فعالیت‌های دور پنجم ارائه داد. در پایان نیز انتخابات تعیین رئیس و نایب رئیس و دبیر مجمع بین نمایندگان جدید برگزار و دکتر سیما سالور به عنوان رئیس مجمع، یداله یزدانی به عنوان نایب رئیس و چنور امین‌پور به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.