عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

راه‌اندازی تارنمای کالج بین‌الملل دانشگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، دکتر کوروش جعفریان، رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشبرد اهداف و گسترش فعالیت‌های این مجموعه و به منظور توسعه ارتباطات با مخاطبان داخلی و بین‌المللی، اقداماتی برای راه‌اندازی تارنمای مستقل کالج بین‌الملل دانشگاه صورت گرفت.
وی ادامه داد: در بهمن ماه جاری الگوی اولیه تارنما طرح‌ریزی و پس از تلاش‌های تیم IT معاونت بین‌الملل، کارشناسان کالج بین‌الملل و بارگذاری اطلاعات، این تارنما به نشانی http://gsia.tums.ac.ir/intlcollege ایجاد و در دسترس همکاران دانشگاه و عموم قرار گرفت.
دکتر جعفریان با بیان اینکه تارنمای جدید جایگزین صفحه قبلی در  وب‌سایت معاونت بین‌الملل دانشگاه شده است، گفت: در این تارنما امکان دسترسی به بخش‌های اخبار و اطلاعیه‌ها، ثبت‌نام دوره‌های داخلی اعضای دانشگاه، دوره‌های آزاد زبان، کارگاه‌ها و دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت داخلی و بین‌المللی کالج بین‌الملل وجود دارد.
رئیس کالج بین‌الملل دانشگاه تصریح کرد: همچنین اعضای هیات‌علمی دانشگاه به راحتی می‌توانند پیشنهادات خود را برای برگزاری دوره‌های بین‌المللی و داخلی به مدیریت مجموعه ارسال کنند ضمن اینکه ثبت‌نام متقاضیان دوره‌هایی که به صورت حضوری صورت می‌گرفت، از این پس به صورت آنلاین انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این در حالی است که دسترسی به تمامی برنامه‌های آموزشی کرسی‌های زبان فارسی و خارجه از طریق تارنمای مذکور فراهم شده است.
دکتر جعفریان خاطرنشان کرد: با توجه به پیوستن مرکز زبان دانشگاه به کالج بین‌الملل، از این پس، اطلاعات مربوط به این مرکز نیز در تارنمای کالج بین‌الملل دانشگاه قابل‌ دسترس خواهد بود.