عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

فرمانده سپاه لاهیجان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان باید از ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کند.

فرمانده سپاه لاهیجان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان باید از ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، سیدجعفر حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد با ذکر رشادت‌های مردم ایران اسلامی برای پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به ۴۰ سالگی آن اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه مدیون تلاش مردم، شهدا و رزمندگان است و این فرهنگ باید به نسل آینده، نسلی که انقلاب، جنگ و رشادت‌های اولیه را از نزدیک لمس نکردند، انتقال یابد.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را دارای ظرفیت بزرگی در استان و شهرستان دانست و افزود: همواره در جلسات شهرستان و استان بیان کردم که دانشگاه آزاد لاهیجان دارای ظرفیت‌های بسیاری است؛ چراکه فرهنگ‌های مختلفی در آن وجود دارد و از این فرصت و ظرفیت باید برای اصلاح مشکلات جامعه استفاده کرد. نقش دانشگاه برای انتقال هنجارها و ارزش‌های انقلاب به نسل بعد حساس است و مدیران و آینده‌سازان نظام در دانشگاه تربیت می‌شوند.

فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جهان در برابر ملت بود و ایران با دست‌ خالی و تکیه‌ بر مردم مشکلات را پشت سر گذاشت، اضافه کرد: خدا را شاکریم، دارای رهبری آگاه و بصیر به مسائل و موضوعات روز جامعه هستیم، همه باید به نصایح ایشان گوش فرادهیم تا مشکلات امروز جامعه برطرف شود و انقلاب اسلامی به سوی سعادت و شکوفایی برود.

حسینی با بیان مشکلات اقتصادی و معیشتی که امروزه در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: در ۴۰ سال اخیر، دستاوردهای بزرگی به‌ دست‌آمده؛ اما مشکلاتی به‌خصوص در اقتصاد و معیشت مردم دیده می‌شود و لازم است از ظرفیت دانشگاه برای حل این مشکلات استفاده و پژوهش و رساله‌های تحصیلات تکمیلی برای بررسی و ارائه راه‌حل مشکلات جامعه و منطقه تعریف شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز دهه فجر را جاری‌شدن وعده خداوند برای برپایی حق عنوان کرد و متذکر شد: در این ایام، وعده خداوند بر ملت ایران تحقق پیدا کرد و حق جاری شد و باطل از بین رفت.

سیروس بیدریغ، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در دانشگاه را دارای اثرات و برکات زیادی دانست و یادآور شد: برگزاری این‌گونه از جلسات با شرکت بزرگان موجب می‌شود که تعامل دانشگاه با جامعه بیشتر شود.

به گزارش آنا،‌ شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در مزار دو شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/