عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد هویت در دنیا است

معاون فرهنگی-سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که در دنیا هویت ایجاد کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی صالحی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آرمان و شعار انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است، بسیار متعالی است.
وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، افزود: خارج شدن از چنگال سلطه آمریکا، امنیت و ایجاد هویت از این جمله هستند.
صالحی ضمن مقایسه برخی از دستاوردهای حوزه زنان در عصر حاضر با قبل از انقلاب، افزود: قبل از انقلاب شاهد حضور ۱۵ درصدی زنان به عنوان اساتید دانشگاه بودیم که این آمار امروز به بیش از ۳۰ درصد رسیده است. در عرصه ورزش زنان قبل از انقلاب هفت رشته ورزشی برای زنان فعال بود ولی به برکت انقلاب امروز به ۳۸ رشته افزایش یافته است.
معاون فرهنگی-سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی گفتمانی ایجاد کرد که همه تدابیر چند صد ساله نظام لیبرال دموکراسی را به چالش کشید، تصریح کرد: در این چهل سال با تلاش همه آحاد جامعه، نهضت اسلامی تشکیل شد و توانستیم آنرا حفظ کنیم.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب حضرت زهرا(س) است، افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که در دنیا هویت ایجاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وظیفه ما سنگین است و باید از این به بعد که انقلاب اسلامی به کمال خود رسیده است، بتوانیم خدمات بیشتری را در نظام انجام دهیم.
وی با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نوعی خدمت در عصر اهل بیت(ع) است، افزود: باید به این اصل توجه داشته باشیم که نظام ولایت فقیه برگرفته از نظام مهدوی است.