عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم جهت دعوت از ملت شریف ایران به منظور حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی از ملت شریف ایران جهت حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل آورد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
والفجر ولیال عشر
انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل سال پر از لحظات تلخ و شیرین اما خاطره انگیز را پشت سر گذاشت. در ۲۲ بهمن امسال ، زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با هر اندیشه و تفکر سیاسی گرد هم می آییم و چهل سالگی انقلاب عزیزمان را جشن می گیریم.
حضور یکایک ما به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان می دهد که خون خمینی کبیر و شهدای همیشه جاوید در رگ های ما جاری است و عاشقانه و خالصانه با بصیرت و آگاهی در حالی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم از انقلاب عزیزمان دفاع می کنیم.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از این ملت بزرگ، ضمن تبریک چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم به ویژه جامعه دانشگاهی دعوت می نمایم که با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با امام و شهدا بار دیگر شکوه انقلابمان را به رخ جهانیان بکشیم. همچنین غیرت، بصیرت و وحدت مان را منحصه ظهور رسانده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب بزنیم.