عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

معرفی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی همدان

با حضور مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مدیرکل حراست دانشگاه آزاداسلامی همدان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در ایین معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با حضور سیدمجید موسوی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد ضمن تبریک دهه مبارک فجر وایام شهادت حضرت زهرا(س)گفت: هر مکتبی منبعی دارد در غرب سود لذت و امنیت را منبع خود قرار داده است ودر مقطعی کنونی منبع قدرت غرب دلار ، سلاح و رسانه است اما در مکتب تشیع بندگی و پرتو نور ائمه به عنوان منبع قدرت است

مرتضی قائمی گفت: قدرت ومنبع تفکری اسلام پرتو نورائمه است و وظیفه ما در دانشگاه پیروی از این نور و تقویت نورهدایت این مصباح هدا است و انقلاب اسلامی هم برای حاکمیت نور شکل گرفت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در سایه نهج البلاغه و قرآن شکل گرفت وباید در پرتو این نورها هم ادامه پیدا کند و حراست در دانشگاه یعنی صیانت از ارزش ها و معنویت اصیل انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: حفظ تقوی و آبروی افراد در دانشگاه و اخلاق محوری در حراست از جمله ارزش های ولای انقلاب اسلامی است که در سند اسلامی شدن دانشگاه ها هم مد نظر قرار گرفته است

مسول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان دراین مراسم گفت : حزمت ممون از خانه خدا بیشتر است وباید همه ما در حفظ کرامت و حرمت انسانها کوشش نماییم

حجت الاسلام حمید رضا طالقانی ورکشیبا اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم گفت: روزی آن حضرت به کعبه نگاه کردند وفرمودند: « ای کعبه! خوشا به حال تو، خداوند چقدر تو را بزرگ و حرمتت را گرامی داشته است! به خدا قسم حرمت مومن از تو بیشتر است، زیرا خداوند تنها یک چیز را از تو حرام کرده، ولی از مومن سه چیز راحرام کرده است: مال، جان و آبرو تا کسی به او گمان بد نبرد.

وی تاکید کرد: دنیا زود گذر است و ما باید با سربازی ولایت فیه بتوانیم در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی قدم برداریم.

در ادامه علی آل اسماعیل مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز گزارشی از حضور بیش ۱۷ ساله خود در این سمت را ارائه و در ادامه مرتضی مختاری مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزون بر تشکر از مدیران سابق این حوزه برنامه‌های خود و اهمیت کار حراست در دانشگاه را تشریح کرد.

وی تصریح کرد ما در دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری نباید دشمنی با امریکا را فراموش نکنیم، مسوولیت پیشرفت در کشور رابرعهدی بگیریم و نظریه مقاومت را تبلیغ و ترویج نماییم تا بتوانیم سرباز خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به کتاب «پای که جا ماند» گفت: مرور خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم می‌تواند نقشه راه ما را برای پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس رهنمون شود.

دراین آیین از تلاش علی آل اسماعیل دریاسری مدیرکل سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان قدردانی و مرتضی مختاری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

۱۷ بهمن ۱۳۹۷