مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری دومین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش روابط عمومی؛ دومین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT Challenge ۲ در قالب چهار مسابقه موازی و همزمان در زبان های برنامه نویسی جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت طی روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه سال جاری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
رویدادهای ICT Challenge توسط دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام صنفی رایانه ای، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد توانمند جویای کار و ورود این افراد به بازار کار می باشد که تحت قوانینی خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.
در دومین رویداد ICT Challenge ، شرکت کنندگان در قالب تیم های ۲ تا ۴ نفره به صورت موازی و همزمان در چهار مسابقه در زبان های؛ جاوا، پی اچ پی، پایتون و دات نت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است بخش اول مسابقات روز پنجشنبه ۱۶ اسفند از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز شده و تا ساعت۲۰:۰۰ به پایان خواهد رسید.
بخش دوم مسابقات نیز در روز جمعه ساعت ۸:۰۰ صبح شروع شده و راس ساعت ۱۲:۰۰ به پایان رسیده و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این رویداد نیز ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۳:۰۰ همان روز برگزار می گردد.

۵ اسفندماه آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.Ictchallenge.ir مراجعه نمایند.