عمومی | پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی پور نماینده ولی فقیه در موسسات و مراکز آموزش استان مازندران، حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مشکوری امام جماعت، دکتر گل ‌محمدی ریاست پژوهشکده مرکبات و میوه‌های‌ نیمه‌گرمسیری، مدیران و کارکنان در روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ در سالن اجتماعات پژوهشکده مرکبات و میوه‌های‌ نیمه ‌گرمسیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری، در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی پور به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را به همکاران تبریک گفت ه و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی را گرامی داشته و کارکنان پژوهشکده را به شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت نمودند.

در ادامه دکتر گل‌محمدی ر ئ یس پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. ایشان در ادامه به گزارشی از عملکرد سالانه پژوهشکده و دستاوردها پرداخته و از کارکنان تشکر و قدردانی کردند.

همچنین در ادامه این مراسم از تعدادی از کارکنان نمونه سال ۹۷ و بازنشستگان تقدیر و تجلیل بعمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان تقدیم شد.

در ادامه این مراسم کارکنان پژوهشکده در مسابقه ای که به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده بود شرکت کرده و به ۳ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

این مراسم با پذیرایی از کارکنان و عکس دست جمعی جهت یادبود دهه فجر به پایان رسید.