عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

تقدیر از مدیر سابق دفتر استعدادهای درخشان در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

تقدیر از مدیر سابق دفتر استعدادهای درخشان در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


در جلسه مورخ ۱۶/۱۱/۹۷ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، از دکتر فرناز برزین پور (مدیر سابق دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه)  تقدیر شد.
در مراسم تودیع دکتر برزین پور از سمت مدیریت دفتر استعدادهای درخشان، دکتر واحدی (معاون آموزشی دانشگاه)، از خدمات صادقانه ، دلسوزانه و موثر دکتر برزین پور با اهدای لوح سپاس، تجلیل کرد.
دکتر واحدی در این مراسم با اشاره به اینکه خانم دکتر برزین پور خود از دانشجویان نمونه کشوری و ممتاز بوده و بنابراین توقعات و انتظارات این دانشجویان را به خوبی درک می کرد، گفت: دکتر برزین پور قبل از برگزاری جشن دانشجویان ممتاز دانشگاه، درخواست داده بودند این مسئولیت به همکار دیگری محول شود ولی با اصرار اینجانب کار را ادامه دادند ولی در نهایت، نگران سلامت ایشان شده و با درخواستشان موافقت کردم.
معاون آموزشی دانشگاه ضمن آرزوی سلامت و موفقیت برای دکتر برزین پور، ابراز امیدواری کرد دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه همچنان از تجارب و دقت نظر وی برخوردار باشد و سپس لوح های تقدیر معاونت آموزشی و لوح دانشکده مهندسی صنایع را به دکتر برزین پور اهدا کرد.
دکتر برزین پور نیز با تشکر از معاون آموزشی سابق و فعلی دانشگاه و تشکر از همکاران دفتر استعدادهای درخشان، از دکتر غفاری نژاد به دلیل پذیرش مسئولیت تقدیر و برای وی آرزوی توفیق نمود.
http://Sapp.ir/iust_iran