عمومی | دانشگاه رازی

پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین قلندری به مناسبت دهه مبارک فجر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه رازی، به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر با صدور پیامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین قلندری به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

دهه فجر، جزء رشحات اسلام است.

"رهبر معظم انقلاب"

چهار دهه از تبلور وحدت و انسجام و پایمردی مردم شریف ایران می‌گذرد بی‌آنکه اصلی از اصول رکین انقلاب دستخوش تغییر و تبدیلی شود. چهار دهه افتخار، سرافرازی و سربلندی ملتی غیور که با تمام وجود پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند، انقلاب اسلامی را در میان تمام تحولات جهانی متمایز کرده است آنجا که دشمنان قسم خورده این نظام از هیچ خصومتی در مواجهه با تلالو انوار انقلاب که بیداری ملت‌های مظلوم و مستضعف را باعث شده، فروگذار نبوده‌اند و با این همه عداوت و دشمنی به حول و قوه الهی در آستانه  جشن چهلمین سالگرد پیروزی آن هستیم. علیرغم تنگناها و تحریم‌های ظالمانه دوَل اروپایی و خاصه شیطان بزرگ آمریکا، رشد و بالندگی و پیشرفت چشمگیر کشور عزیزمان ایران در این چهل سال دوستداران و معاندان نظام را به تحسین واداشته است. چهل سال خصومت و شکست آمریکا حاصل وحدت، پایمردی و استقامت ملت شریف ایران است؛ این وعده الهی است که: اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ اَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَاَبشِروا... (فصلت ۳۰) وعده نصرت و پیروزی مشروط به استقامت و صبر است.

اینجانب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام دهه فجر را به محضر همه فرهیختگان و نخبگان جامعه دانشگاهی تبریک گفته، پیروزی و سربلندی ملت شریف ایران و طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری را از خداوند منان مسئلت دارم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه رازی

محسن قلندری