تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و تخصیص ۴ امتیاز عملکردی در ارزشیابی سالانه مدیران و کارکنان
به گزارش وب دا، این مصوبه به استناد بند ۷ دومین صورتجلسه کمیته پایش و ارتقاء سلامت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهدو با هدف حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان دولت که تاثیر مستقیم در بهبود عملکرد ایشان خواهد داشت، توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به کلیه معاونتها و واحدهای تحت پوشش ابلاغ شده است که این امر انگیزه ای برای ترغیب کارکنان جهت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و دریافت خدمات مراقبتی میباشد.
استقرار پرونده الکترونیک سلامت که یکی از برنامه های تحول سلامت در حوزه بهداشت میباشد ازسال ۹۵ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز و طی آن شهروندان با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت ضمن دریافت خدمات سلامتی اطلاعات هویتی و سلامتیشان در سامانه پرونده الکترونیک سلامت ثبت می شود.
بر این اساس برای تمام جمعیت براساس گروه سنی، بسته های خدمتی مراقبتهای نوین سلامت ارائه و اقدام به شناسایی زودهنگام بیماریها از قبیل دیابت، فشار خون، اختلالات روحی و روانی، آموزش خودمراقبتی، اجرای برنامه خطرسنجی بیماریهای قلبی و عروقی، غربالگری سرطانها از قبیل سرطان روده بزرگ ، سرطان پستان و سرطان دهانه رحم می شود.
کارکنان و مدیران دانشگاه می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل برای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و استفاده از خدمات مراقبتی و سلامتی به مراکز خدمات جامع سلامت یا پایگاه های سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.
{jcomments on}