عمومی | موسسه آموزش عالی امام جواد

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از پردیس هنر و معماری

تازه ها

هیات رئیسه دانشگاه در روز یکشنبه مورخ ۱۴ بهمن‌ماه از روند اجرای امور عمرانی در پردیس هنر و معماری بازدید کرد.



به گزارش واحد روابط عمومی، هیات رئیسه دانشگاه به همراه مدیر طرح و برنامه «سرکارخانم توانگر» و مدیر پشتیبانی «جناب آقای طوفان»، در صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴ بهمن‌ماه از پردیس هنر و معماری بازدید کردند. در آغاز بازدید، آقای مهندس مرزنگوشی «مدیر دفتر فنی دانشگاه»، ضمن دعوت از هیات رئیسه به بازدید از بخش‌های مختلف پردیس، به طور خاص روند اجرای پروژه‌ی تجهیز پردیس به سیستم گرمایش را تشریح نمود. وی اذعان کرد علاوه بر سیستم گرمایش، زیرساخت ارتباطی لازم جهت تجهیز پردیس به شبکه کابلی نیز مهیا گردیده است.
وی در بخش دیگری از بازدید به سوئیت‌های در دست ساخت جهت اسکان میهمانان در پردیس اشاره و ابراز امیدواری کرد تکمیل فرآیند ساخت و تجهیز سوئیت‌ها، رونق بیش از پیش پردیس هنر و معماری را به دنبال داشته باشد.
گفتنی است هیات رئیسه در بخش دیگری از بازدید، از سازه‌های معماری اجرا شده توسط دانشجویان در کلاس‌های گروه آموزشی معماری نیز بازدید کرده و مهارت اساتید و دانشجویان این رشته را تحسین نمود.

در پایان بازدید آقای دکتر وحدت «ریاست دانشگاه» و آقای دکتر میرجلیلی «قائم‌مقام ریاست و معاونت آموزشی-پژوهشی»، ضمن قدردانی از زحمات آقایان «مهندس زرگرچی» و «مهندس مرزنگوشی» در راستای توسعه و بهبود موقعیت پردیس، ایده‌ها و تلاش‌های دلسوزانه ایشان در راستای پیشرفت دانشگاه را بی‌مثال دانستند.