عمومی | دانشگاه اردکان

مراسم گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دانشگاه اردکان

همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی در دانشگاه اردکان این ایام گرامی داشته شد.
در این مراسم که دکتر بهجتی اردکانی رئیس دانشگاه,معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان حضور داشتند; رییس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان در سخنانی با گرامی داشت ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آیات قرآن کریم اشاره کرد و کلام نورانی وحی را مبنی بر گرامی داشت ایام الله یادآور شد.
حجت الاسلام و المسلمین حرزاده با بیان گوشه هایی از تاریخ پرافتخار کشورمان گفت: سرزمینمان در طول تاریخ از غنای خاصی نسبت به سایر کشورها برخوردار بوده و دین باوری و اعتقادات مردم هیچگاه اجازه نداده که ایمانشان سست شود. رییس نهاد رهبری دانشگاه یزد همچنین با اشاره به پیشرفت های کشورمان در حوزه های مختلف به طرح برخی از شبهات به ویژه در فضای مجازی پرداخت و بر تقویت بینش و بصیرت در بین دانشگاهیان تاکید کرد. در ابتدای این مراسم دکتر علی صحرایی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هم گزارشی از فعالیت های شاخص حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اردکان ارائه داد.اجرای گروه تواشیح مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) اردکان و پخش چند کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین در نشست جداگانه رییس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان با رییس و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه اردکان برخی از اولویت ها و نیازهای دانشگاه اردکان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.