عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

حضور فعال واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: سیزدهمین رویداد استارتاپی حمل و نقلی شو در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۱۳ لغایت ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

دکتر علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یادگار امام (ره) شهرری با اشاره به ماموریت این واحد دانشگاهی که بعنوان قطب شبکه های ارتباطی و حمل و نقل انتخاب شده است عنوان کرد: به منظور گفتمان سازی در حوزه حمل و نقل و با حضور در این نمایشگاه موفق به انعقاد تفاهم نامه با ستاد فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقلی پیشرفته، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، انجمن لجستیک ایران شده ایم.

وی گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری حضور تیم های برگزیده رویدادهای قبلی و اختصاص فضای رایگان به آنان به منظور رونمایی از اپلیکیشن و ارائه دستاوردهای خود بوده است.

شهابی افزود: روزانه کارگاه ها و مشاوره بصورت رایگان در دو فضای جداگانه برای ۵۰ نفر شرکت کننده و بازدید کننده  در قالب کارگاه های تخصصی Workshop در زمینه لجستیک و کارگاه های حوزه کسب و کار و رویدادهای استارتاپی در محل کارگاهی غرفه واحد یادگار امام (ره) شهرری برگزار گردید.

شهابی از جمله بازدیدکنندگان غرفه واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حوزه حمل و نقل را یکی از مدیر عاملان شرکت ALSCO چین، نمایندگان وزارت صنعت، وزارت راه و شهرسازی و اتاق بازرگانی بیان کرد.

رئیس دبیرخانه برنامه های علمی اظهار کرد: حمایت کنندگان برگزاری این رویداد استارتاپی  شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، ستاد فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته و انجمن لجستیک بوده است.