عمومی | دانشگاه مراغه

افتتاح نمایشگاه آبگینه، دستاوردهای سالهای اخیر دانشگاه مراغه با حضور عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه



به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه، این نمایشگاه با حضور آیت الله محمدتقی پورمحمدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه  مراغه، دکتر محمدعلی لطف‌الهی یقین رئیس دانشگاه مراغه، اعضای شورای شهر مراغه، جمعی از اعضای بنیاد خیرین دانشگاه و دیگر مسئولین شهری ودانشگاهی با هدف ارائه عملکرد و دستاوردهای ۴ ساله (۱۳۹۷_۱۳۹۴) دانشگاه مراغه و تصاویر یک دهه (۱۳۹۷_۱۳۸۷) دانشگاه مراغه، افتتاح گردید.

دکتر فاطمه پور ابراهیم، مدیر روابط عمومی دانشگاه مراغه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر، گفت:  روابط عمومی دانشگاه مراغه به نمایندگی از دانشگاهیان در روزهای پر افتخار دهه مبارک فجر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همه کسانی که در راه اعتلای کشور عزیزمان ایران تلاش کردند را گرامی می‌دارد.

وی در ارتباط با تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، افزود: انقلاب ما برگرفته از آموزه‌های "مکتب فاطمی" است؛ بنابرین فرصت مناسبی است که از این آموزه‌ها در جهت تقویت انقلابی‌گری استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در راستای برگزاری این نمایشگاه، مجموعه روابط عمومی دانشگاه مراغه از آبان ماه اقدام به جمع‌آوری گزارش عملکرد بخش‌های مختلف دانشگاه، گلچین تصاویر یک دهه دانشگاه و موارد دیگر مرتبط با نمایشگاه نموده است و سعی بر این بود، اقدامات و فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و به نحو احسن در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه انجام شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه مراغه در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشگاه، عملکرد و فعالیت‌های شاخص چهارساله دانشگاه مراغه در قالب نشریه الکترونیکی آبگینه به صاحب امتیازی روابط عمومی دانشگاه مراغه انتشار یافته است.


در حاشیه این آئین از تلاش های یک دهه دو هنرمند دانشگاه و رسانه آقایان فرهاد منصوری و احمد طالبی تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه توسط مجموعه روابط عمومی دانشگاه مراغه از روز یکشنبه تا چهارشنبه در سالن خواجه نصیر دانشگاه مراغه برگزار می‌شود و از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید تا از این نمایشگاه بازدید کنند.